Regulamin w skrócie:
- Zero zobowiązań,
- Gwarancja jakości: 14 dni na zwrot bez pytania o powód,
- Gwarancja aktualności nowe wydania poradnika przez 6 miesięcy bez dodatkowych kosztów.
REGULAMIN KSIĘGARNI INTERNETOWEJ KSIEGARNIA.KARTAEWIDENCJI.PL
Nasze dane:
KartaEwidencji.pl Aleksandra Towpik
ul. Lekarska 14/1
00-610 Warszawa
Nasz numer telefonu: 797-708-704
Numer NIP:526-28-85-002
Numer REGON:142812765
Jesteśmy zarejestrowanie w Centralnej ewidencji i informacja o działalności gospodarczej – CEIDG
Nasz numer rachunku bankowego: Alior Bank S.A. 85 2490 0005 0000 4530 8500 1495 – rachunek widnieje na “białej liście” Ministerstwa finansów
§ 1 – POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa zasady korzystania z księgarni internetowej dostępnej pod adresem internetowym https://ksiegarnia.kartaewidencji.pl/, w tym zasady składania i realizacji zamówień, zapłaty za zamówienia, tryb postępowania reklamacyjnego oraz prawa i obowiązki użytkowników Księgarni (dalej „Regulamin”).
2. Definicje pojęć użyte w niniejszym Regulaminie:
- KartaEwidencji.pl – KartaEwidencji.pl Aleksandra Towpik, Lekarska 14/1, 00-610 Warszawa.
- Księgarnia – oznacza księgarnię internetową prowadzoną przez KartaEwidencji.pl pod adresem internetowym https://ksiegarnia.kartaewidencji.pl/, w której możesz kupić tylko i wyłącznie publikacje wydane przez KaraEwidencji.pl.
- Gwarancja aktualności – Przez 6 miesięcy od zakupu publikacji wydawca zobowiązuje się udostępnić bez żadnych dodatkowych kosztów kolejne wydania publikacji gdy tylko zostaną opublikowane. Gwarancja aktualności nie wiąże się z żadnym zobowiązaniem dla kupującego! Po upływie 6 miesięcy kupujący może zakupić ponownie poradnik, ale wymaga to złożenia nowego zamówienia.
- Gwarancja jakości – Jeżeli uznasz z dowolnego powodu, że poradnik nie spełnia twoich oczekiwań otrzymasz zwrot 100% zapłaconej kwoty! Użytkownik ma 14 dni na zwrot publikacji. W celu zgłoszenia zwrotu należy zgłosić prośbę telefonicznie 797-708-704 lub na pomoc@kartaewidencji.pl.
- Użytkownik – oznacza osobę fizyczną posiadającą pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, osobę prawną.
- Konsument – oznacza Użytkownika będącego osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą – Wydawnictwem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Publikacja Drukowana – publikacje w postaci drukowanej (książki, czasopisma, gazety, inne KartaEwidencji.pl papierowe).
- Publikacja Elektroniczna – publikacja w formie elektronicznej, której odczyt wymaga określonego urządzenia, zapisana w formie plików o różnych formatach (np. PDF).
- Produkt – Publikacja Drukowana lub Publikacja Elektroniczna,
- Konto Użytkownika – miejsce na serwerze, dostępne dla Użytkownika po dokonaniu rejestracji, które umożliwia korzystanie z Księgarni, w tym składanie i realizację zamówień, a także korzystanie z innych funkcjonalności Księgarni.
- Kod rabatowy na program Ewidencja odpadów – Klient, który zakupił poradnik może otrzymać kod rabatowy uprawniający do zakupu programu ewidencja odpadów wersja 5.16.7 z maja 2020 roku. Klient który skorzysta z kodu rabatowego i zakupi program uzyskuje pełnoprawną licencję uprawniającą do pełnoprawnego korzystania z wyżej wymienionego programu. Zakup programu z wykorzystaniem kodu rabatowego uzyskanego po zakupie poradnika nie uprawnia do korzystania z pomocy merytorycznej oraz wsparcia technicznego w zakresie programu do ewidencji odpadów.
- Program Ewidencja odpadów BLACK WEEK– Klient, który zakupił poradnik w okresie BLACK WEEK otrzyma dożywotnią licencję na program ewidencja odpadów wersja 5.16.7 z maja 2020 roku. Klient uzyskuje pełnoprawną licencję uprawniającą do pełnoprawnego korzystania z wyżej wymienionego programu. Licencja do programu otrzymana po zakupie poradnika nie uprawnia jednak do korzystania z pomocy merytorycznej oraz wsparcia technicznego w zakresie programu do ewidencji odpadów.
3. Niniejszy Regulamin jest zgodny z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002, Nr 144, poz. 1204 ze zm.), ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997, Nr 133, poz. 883 ze zm.) oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w odniesieniu do Użytkowników będących Konsumentami z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827).
W ramach Księgarni KartaEwidencji.pl świadczy na rzecz Użytkowników usługi w zakresie sprzedaży Produktów, dostępu do oferty i informacji zawartych na stronie Księgarni, usługę newslettera, rejestracji Konta Użytkownika i korzystania z jego funkcjonalności.
4. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Księgarni zgodnie z jej przeznaczeniem, specyfikacją i zasadami określonymi w Regulaminie, a także nie podejmowania jakichkolwiek działań, które mogłyby wywołać utrudnienia, powodować destabilizacją lub naruszenie prawidłowego funkcjonowania Księgarni.
5. Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania praw własności intelektualnej osób i podmiotów trzecich oraz nie podejmowania działań, które naruszałyby zasady niniejszego Regulaminu i/lub powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
6. Prawa do wszystkich materiałów i treści umieszczonych w Księgarni oraz na stronie internetowej KartaEwidencji.pl przysługują na rzecz KartaEwidencji.pl lub uprawnionych osób trzecich, zaś ich wykorzystanie przez Użytkownika dla innych celów niż korzystanie z Księgarni jest niedozwolone. Sprzedawane publikacje mogą być podpisane pseudonimem autora, jednak imię i nazwisko autora może być udostępnione kupującemu na jego prośbę po uzyskaniu zgody autora lub właściciela praw autorskich do publikacji.
§ 2 – SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
1. Użytkownik
może składać w Księgarni zamówienia na Publikacje Papierowe i/lub Publikacje
Elektroniczne, a także inne produkty dostępne w ofercie. Złożenie zamówienia
przez Użytkownika możliwe jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
2. Złożenie zamówienia możliwe jest nie wcześniej niż po zapoznaniu się z
treścią i akceptacji przez Użytkownika niniejszego Regulaminu. Złożenie
zamówienia na Publikację Elektroniczną wymaga uprzedniej rejestracji Konta
Użytkownika, podczas gdy zamówienia przez Użytkownika Publikacji Drukowanej nie
wymaga założenia Konta Użytkownika.
3. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wybór określonych Produktów
dostępnych w Księgarni, wskazanie sposobu i adresu dostawy (jeśli adres dostawy
jest inny niż wskazany w Koncie Użytkownika), danych do faktury (jeśli znajdzie
zastosowanie) oraz określenie sposobu płatności za zamówione Produkty, zgodnie
z informacjami zawartymi na kolejnych etapach składania zamówienia (Twój
Koszyk, Formularz, Potwierdzenie Zamówienia, Przyjęcie Zamówienia).
4. Złożone przez Użytkownika zamówienie na Produkt stanowi ofertę zawarcia
umowy sprzedaży, która zostaje zwarta z chwilą mailowego potwierdzenia
zamówienia przesłanego przez KartaEwidencji.pl na adres poczty e-mail
Użytkownika, obejmującego liczbę i rodzaj zamówionych Produktów, ich cenę
jednostkową i całkowitą oraz koszty dostawy.
5. Informacje umieszczone przez KartaEwidencji.pl na portalu dotyczące
Produktów nie stanowią oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku
Kodeks Cywilny (Dz. U. 1964, Nr 16, poz. 93). KartaEwidencji.pl zastrzega sobie
prawo zmiany ceny Produktów, kosztów dostawy, zakresu oferty, promocji lub
kuponów rabatowych, przy czym powyższe zmiany nie obejmują zamówień Użytkownika
złożonych przed dokonaniem takiej zmiany przez KartaEwidencji.pl.
6. Cena Produktów wskazana w Księgarni stanowi cenę brutto. Cena Produktów
wyrażona jest w polskich złotych, nie zawiera kosztów dostawy, ani opłat
celnych w przypadku dostaw realizowanych poza granice Rzeczypospolitej
Polskiej. W przypadku zamówień z adresem dostawy poza granice Rzeczypospolitej
Polskiej koszty dostawy mogą być wyższe niż na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej. Koszty dostawy pozostają uzależnione od sposobu dostawy wybranego
przez Użytkownika, liczby Produktów i ich wartości, o których wysokości
Użytkownik zostanie poinformowany przy składaniu zamówienia w ramach Księgarni.
Realizacja zamówień na Publikacje Elektroniczne nie jest związana z żadną
dodatkową opłatą za dostawę.
7. Do każdej dostawy zamówionej przez Użytkownika, na jego prośbę dołączona
zostanie faktura VAT, zaś w przypadku nabycia Publikacji Elektronicznej faktura
VAT przesłana zostanie na adres wskazany przez Użytkownika.
§ 3 – PŁATNOŚCI, DOSTAWA I CZAS REALIZACJI
- Użytkownik może dokonać płatności za zamówioną Publikację Drukowaną przelewem na rachunek bankowy KartaEwidencji.pl, przy użyciu systemu płatności elektronicznej dostępnego w Księgarni, bądź przy odbiorze (opcja płatność przy odbiorze nie dotyczy zamówień realizowanych poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej). Płatność za zamówioną Publikacje Elektroniczną może następować wyłącznie przelewem na rachunek bankowy KartaEwidencji.pl lub przy użyciu systemu płatności elektronicznej.
2. W przypadku wyboru opcji płatności przelewem na rachunek bankowy KartaEwidencji.pl lub poprzez elektroniczny system płatności, brak wpłaty w terminie 21 dni od wyboru takiej formy płatności skutkować będzie anulowaniem złożonego przez Użytkownika zamówienia.
3. Realizacja złożonego zamówienia na Publikacje Papierowe rozpocznie się niezwłocznie po wpłynięciu środków pieniężnych na rachunek bankowy KartaEwidencji.pl (w opcji przelew bankowy), uzyskaniu potwierdzenia o dokonanej wpłacie od operatora systemu (w opcji system elektroniczny), zaś w przypadku zamówień z opcją płatności przy odbiorze z chwilą przesłania potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Użytkownika.
4. Czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni. W przypadku, gdyby realizacja zamówienia nie była możliwa KartaEwidencji.pl poinformuje o powyższym Użytkownika w terminie 14 dni od zawarcia umowy sprzedaży z Użytkownikiem, a także zwróci wpłacone przez Użytkownika środki pieniężne, o czym Użytkownik zostanie poinformowany na adres e-mail. W przypadku, gdy możliwa jest realizacja przez KartaEwidencji.pl jedynie części złożonego zamówienia, Użytkownik może dokonać wyboru poprzez anulowanie całego zamówienia, bądź realizację jedynie części zamówienia, o czym zostanie poinformowany na adres e-mail. W przypadku anulowania części lub całości zamówienia środki wpłacone przez Użytkownika zostaną zwrócone w terminie 14 dni od dokonaniu wskazanego wyżej wyboru przez Użytkownika. W przypadku braku wyboru Użytkownika w terminie 14 dni od powiadomienia, zrealizowana zostanie część zamówienia, zaś pozostałe środki zwrócone na konto bankowe Użytkownika.
5. W przypadku zamówień na Publikacje Elektroniczne taka publikacja zostanie udostępniona w ramach Konta Użytkownika i/lub przesłana na adres poczty e-mail Użytkownika.
8. Dostępne formy płatności: Karty płatnicze (Visa,
Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro),
BLIK, Pay by link, Szybkie przelewy.
9. Podmiotem obsługującym płatności online jest: Blue Media S.A. lub PayU S.A. w zależności od wyboru składającego zamówienie.
§ 4 – KONSUMENT
1. Do
użytkowników będących Konsumentami zastosowanie znajdą przepisy ustawy z dnia
30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827), a w pozostałym
zakresie postanowienia niniejszego Regulaminu. Postanowienia § 5 Regulaminu nie
znajdą zastosowania do Użytkowników nie będących Konsumentami.
2. Konsumentowi z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej przysługuje prawo do
dostąpienia od umowy zawartej z Wydawnictwem bez podawania przyczyny w terminie
14 dni, który liczony jest od: (i) dnia dostarczenia Publikacji Papierowej Użytkownikowi
lub innej osobie przez niego wskazanej, (ii) w przypadku wielu Publikacji
Papierowych dostarczanych osobno, partami lub częściami od dnia dostarczenia
ostatniej z nich, (iii) w przypadku zamówień opierających się na regularnym
dostarczaniu Publikacji Papierowych – od dnia dostarczenia pierwszej z
Publikacji Papierowych, zaś (iv) w odniesieniu do pozostałych umów – od dnia
zawarcia takiej umowy.
3. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Wydawnictwem, o której mowa w
ust. 2 powyżej, nie przysługuje w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38
ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827), w
tym umów dotyczących: (i) świadczenia usług, jeśli KartaEwidencji.pl wykonało w
pełni usługę za wyraźną zgodą Użytkownika będącego Konsumentem, który został
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia
przez KartaEwidencji.pl utraci prawo odstąpienia od umowy, (ii) w której
przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji
Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, (iii) w
której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu, (iv) dostarczanie dzienników, periodyków lub
czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę oraz (v) o dostarczanie treści
cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu i
po poinformowaniu Użytkownika będącego Konsumentem przez KartaEwidencji.pl o
utracie prawa odstąpienia od umowy.
4. Odstąpienie od umowy przez Konsumenta następuje poprzez złożenie
oświadczenia KartaEwidencji.pl przez Użytkownika będącego Konsumentem. Dla
zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy. Wzór odstąpienia od umowy dostępny jest jako Załącznik Nr
1 do Regulaminu. KartaEwidencji.pl prześle niezwłocznie Użytkownikowi będącemu
Konsumentem potwierdzenie złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres
e-mail.
5. KartaEwidencji.pl obowiązane jest niezwłocznie, jednakże w terminie nie
dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić
Użytkownikowi będącemu Konsumentem wszystkie dokonane płatności w związku z ww.
umową, w tym koszty dostawy Produktu. KartaEwidencji.pl dokona zwrotu płatności
używając takiego samego sposoby zapłaty, jakiego użył Użytkownik będący
Konsumentem przy dokonywaniu płatności, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się
na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6. Jeżeli KartaEwidencji.pl nie zaproponowało, że samo odbierze rzecz od
Użytkownika będącego Konsumentem, może wstrzymać się ze zwrotem płatności
otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub
dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego,
które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Użytkownik będący Konsumentem wybrał
sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez KartaEwidencji.pl, KartaEwidencji.pl nie jest zobowiązane do
zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7. Użytkownik będący Konsumentem ma obowiązek zwrócić Produkt KartaEwidencji.pl
lub przekazać ją osobie upoważnionej przez KartaEwidencji.pl do odbioru
niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od
umowy, chyba że KartaEwidencji.pl samo zaproponowało, że odbierze rzecz. Do
zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Użytkownik
będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, chyba że KartaEwidencji.pl
zgodziło się je ponieść lub nie poinformowało Konsumenta o konieczności poniesienia
tych kosztów. Użytkownik będący Konsumentem ponosi odpowiedzialność za
zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób
wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
Produktu, chyba że KartaEwidencji.pl nie poinformowało Konsumenta o prawie
odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia
30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827), tj. sposobie i
terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy na podstawie a także wzorze
formularza odstąpienia od umowy.
8. Jeżeli Użytkownik będący Konsumentem wykonuje prawo odstąpienia od
umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ustawy z
dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827), ma
obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z
uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie
są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego
świadczenia.
9. Użytkownik będący Konsumentem może dochodzić roszczeń na drodze
postępowania sądowego lub przed sądem polubownym w sprawach
konsumenckich.
§ 5 – OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH/POLITYKA PRYWATNOŚCI
1. Administratorem
danych osobowych Użytkowników jest KartaEwidencji.pl.
2. KartaEwidencji.pl przetwarza dane osobowe Użytkowników dla potrzeb
sprzedaży Produktów, zawierania i wykonywania umów sprzedaży Produktów,
korzystania z Konta Użytkownika oraz świadczenia usług drogą elektroniczną.
3. Podanie danych osobowych Użytkownika jest w pełni dobrowolne, jednak
brak ich podania może utrudnić lub uniemożliwić sprzedaż Produktów lub
świadczenie innych usług za pośrednictwem Księgarni.
4. Przetwarzanie danych osobowych w celach innych niż określone w ust. 2
powyżej, w tym marketingowych lub statystycznych, a także w zakresie
dostarczania newslettera, wymaga oddzielnej i wyraźnej zgody Użytkownika
poprzez oznaczenie stosownego pola zgody na przetwarzanie danych osobowych.
5. Na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa Użytkownik
jest uprawniony w każdym czasie do wglądu, poprawiania, aktualizowania oraz
usunięcia swoich danych osobowych.
6. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz.
926 z późniejszymi zmianami) oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami
prawa w tym zakresie.
7. Celem KartaEwidencji.pl jest zapewnienie pełnego bezpieczeństwa danych
osobowych Użytkowników, w tym przed ich nieuprawnionym użyciem przez podmioty
trzecie.
8. KartaEwidencji.pl stosuje odpowiednie środki bezpieczeństwa, które
służą ochronie przed utratą danych osobowych, bądź przed ich nieuprawnionym
wykorzystaniem, w szczególności poprzez użycie odpowiedniego sprzętu
technicznego.
9. KartaEwidencji.pl zapewnia Użytkownikowi realizację uprawnień
wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności w
zakresie prawa Użytkownika do ochrony danych osobowych, a także wglądu,
poprawiania, aktualizacji, usuwania i zgłaszania sprzeciwu do danych osobowych.
10. Księgarnia korzysta z plików tzw. cookies m.in. w celach
identyfikacyjnych, reklamowych, marketingowych, statystycznych oraz w celu
dostosowywania proponowanych treści do indywidualnych potrzeb jego
Użytkowników. Dzięki zapisaniu plików tzw. cookie na urządzeniu możliwe jest m.
in. zapamiętanie danych logowania, zapamiętanie Produktów dodanych do koszyka,
zapamiętywanie wyszukiwanych Produktów. Rodzaje wykorzystywanych plików cookie:
(i) pliki niezbędne do działania Księgarni – pliki te umożliwiają prawidłowe
działanie Księgarni, logowanie, nawigację, składanie zamówień, (ii) pliki
zapewniające bezpieczeństwo transakcji elektronicznych, (iii) pliki
statystyczne – umożliwiają zbieranie informacji statystycznych na temat sposobu
korzystania ze Księgarni, (iii) pliki funkcjonalne – pliki umożliwiające
zapamiętanie ustawień i preferencji, (iv) pliki społecznościowe – umożliwiające
integrację serwisów społecznościowych (m. in. Facebook, Twitter).
11. Ustawienia większości przeglądarek domyślnie pozwalają na zapisywanie
plików tzw. cookie. Cofnięcie zgody polega na zmianie tych ustawień, co
spowoduje, że pliki nie będą zapisywane lub Użytkownik będzie informowanych o
każdej próbie zapisania informacji na urządzeniu. Szczegółowe informacje o
możliwości i sposobach obsługi plików cookie dostępne są w ustawieniach oraz w
sekcji “Pomoc” przeglądarki internetowej. Ustawienia przeglądarki
urządzenia pozwalające na zapisywanie plików oznaczają, że Użytkownik wyraża
zgodę, aby pliki te były przechowywane na urządzeniu użytkownika. Ograniczenia
w stosowaniu plików cookie mogą utrudnić lub uniemożliwić korzystanie ze
Księgarni oraz składanie zamówień.
§ 6 – REKLAMACJE
1. KartaEwidencji.pl
gwarantuje wysoką jakość swoich publikacji zarówno pod względem merytorycznym,
jak również samego wykonania.
2. Reklamacje dotyczące Produktów lub publikacji można składać w formie
pisemnej na poniższy adres: KartaEwidencji.pl Aleksandra Towpik, Lekarska 14,
00-610 Warszawa, telefonicznie pod numerem: 797-708-704, bądź za pośrednictwem
e-mail na adres poczty elektronicznej: ksiegarnia@kartaewidencji.pl W przypadku zgłoszenia telefonicznego Użytkownik otrzyma
potwierdzenie zgłoszenia reklamacji na adres poczty e-mail.
3. KartaEwidencji.pl opowiada za wady fizyczne i/lub prawne Produktu w
zakresie określonym obowiązującymi przepisami prawa.
4. KartaEwidencji.pl rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej
złożenia.
5. W przypadku reklamacji zgłaszanych KartaEwidencji.pl przez Użytkowników
będących Konsumentami, brak odpowiedzi w terminie 14 dni skutkuje uznaniem
reklamacji za uzasadnioną.
6. W przypadku uznanej reklamacji koszty dostawy wymienionego i/lub
naprawionego Produktu ponosi KartaEwidencji.pl.
7. W przypadku
wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta
kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej.
§ 7 – POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach
nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie znajdą przepisy prawa powszechnie
obowiązującego, a w odniesieniu do Użytkowników będących Konsumentami ustawą z
dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827).
2. KartaEwidencji.pl zastrzega możliwość zmiany Regulaminu, jednakże
zamówienia złożone przez jego zmianą realizowane będą na podstawie Regulaminu w
brzmieniu z dnia złożenia zamówienia.
3. KartaEwidencji.pl dokłada wszelkich starań, aby zapewnić pełną i
nieprzerwalną funkcjonalność Księgarni, jednakże zastrzega możliwość przerw w
działaniu Księgarni, w tym wynikających z działań technicznych lub
organizacyjnych.
4. Rozstrzyganie sporów pomiędzy Użytkownikiem nie będącym Konsumentem
poddane zostaje sądowi właściwemu miejscowo ze względu na siedzibę KartaEwidencji.pl.
5. W przypadku Użytkowników będących Konsumentami istnieje możliwość
poddania sporu pod rozstrzygnięcie sądu polubownego w sprawach konsumenckich.
6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.09.2015
ZAŁĄCZNIK NR 1 – WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY DLA KONSUMENTÓW
Imię/Nazwisko
Adres
Nr zamówienia lub umowy
Adres e-mail
KartaEwidencji.pl
ul.
Lekarska 14, 00-610 Warszawa
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy
sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o
dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie
następującej usługi(*): ……………………………………………………………………..
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji
papierowej)
– Data